Fredag

Och idag njuter vi av att vi inte har en enda tid att passa. Denna veckan har varit lite för mycket fram och tillbaka, sa idag njuter vi med mjukisbyxor och popcorn. Imorse bakade vi till kalaset imorgon, och pa 30 minuter hann vi med att bade slänga ihop en tiramisu och en cheesecake. Känns som att man har gjort just de 2 väldigt manga ganger, hehe. När vi ända var pa g sa slängde vi ihop ett gäng scones, sa Lars kom hem till nybakade och charmiga scones. Vi väljer att säga charmiga efter att Alex och Isabella skötte kavlande och naggande, hihi.

Gardagen var precis som jag inte ville att den skulle vara, det vill säga inte mycket som ändrats. Isabella här tva synliga blamärken, ett i pannan och ett pa kinden. Stackars liten kom springande till mig flera ganger med panik i ansiktet "Mamma, Bäbis kommt!" Hon var skräckslagen, med all rätt. Efter att fatt haret nästan avdraget flera ganger, sa pass att jag fick bända upp fingrarna pa ungen, blivit biten, och slagen med leksaker, sa förstar jag hennes panik. Jag hade lite jag med! Jag förstar verkligen inte hur tva barn kan vara sa jävla elaka? Eller jo, visst förstar jag. Barn gör som vuxna gör. Suck. Väljer att inte tänka längre pa det.

Ikväll blir det mera mys. Barnen ska fa pizza och cola, och jag och Lars ska avnjuta en ostfondue. Sen blir det ett avsnitt, eller tva kanske, fast det är ju trots allt fredag, sa tre! avsnitt Stargate Atlantis. Geekarnas fredag (and I love it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin