Tröttisar

Idag är vi trötta. Igar gick jag, som vanligt och la mig alldeles för sent. Hann knappt mer än att somna förrän jag hörde ett ljud man inte vill höra mitt i natten. Isabella kräktes. Det var bara till att ga upp, duscha av henne, byta sängkläder, ta hand om Alexander som vaknade av allt, och lägga sig ner och försöka sova. Da kom spya nummer 2, suck! Idag är det ingen fara alls med Isabella, och Lars tror att det är mer att hon kanske at för mycket igar eller nat. För sjuk verkar hon inte vara, bara trött, och det är vi alla. Fick dessutom mina skor levererade idag, men jag var tvungen att betala typ 500 kronor för paketet? Självklart hade jag inga kontanter, sa jag far ga ner till posten sen. Det med "Free shipping" verkar vara nat fuffens med, och jag har lärt mig av mitt misstag att inte beställa sa igen. Det skulle kosta 154 euro, men av nan anledning drogs pengarna i kineisk valuta pa kreditkortet, och det blev istället nära 200 euro. Sen nu typ 50 euro extra... Men men, nu vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin