Ironi?

Efter att inte ha uppdaterat bloggen pa nagra dagar fick jag en massa tid idag när Isabella somnade pa 5 röda vid lunch. Hinner knappt mer än att sätta mig vid datorn (Oggy tog hand om Alex) när internet tvärdog. Bara sadär. Efter manga försök varav inget funkade fick Lars köpa med sig en ny router hem, och nu funkar det igen. Men nu har jag ingen lust att blogga igen, hehe. Det händer en del dock, har köpt ny telefon. Mina tankar att den kommer att funka igen, det gick liksom inte mer, utan det var dags att inse att det var dags att lägga nagra sura tusenlappar pa en ny. Men det är skönt, nu är det ur världen iallafall. Och när jag ända la nagra tusenlappar pa en lur sa beställde jag ett par skor fran Australien. Eller naja, tva par. Nog för att UGGS är fula, men tusan vad varma och sköna dem är! Och vid en viss mognadsgrav sa gar värme och bekvämlighet över skönhet.

Men nu ska jag hoppa i säng. Imorgon kanske det kommer mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin