Dags för ändring

Idag fick jag nog, helt och hallet. Efter att ha brakat med Isabella i flera dagar nu runt lunchtuppisen sa fick jag nog, nu far det vara slut pa det. Det finns absolut inget som gör mig pa värre humär än att ligga där inne och nästan tvinga henne till att ligga stilla, lyfta henne tillbaka i sängen, osv osv osv. Vill hon inte sa vill hon inte, och även om jag tycker att det är alldeles för tidigt att slopa tuppisen sa är det ju inte upp till mig att bestämma. Det tar dessutom upp emot 90 minuter pa kvällarna att natta henne, sa ja, uppenbarligen sa behöver hon nog inte lunchtuppisen? Vi far se helt enkelt hur det gar. I värsta fall far vi väl ga tillbaka till lunchtuppis igen... suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin