Drömmar

När vi (jag och Storasyster) var sma drömde vi om att ha en garderob som kunde förvandla Barbiekläder till att bli varan storlek, sa att vi kunde ha lika tjusiga kläder som vara dockor. Nu för tiden är drömmarna lite mer avancerade, hehe. Dock önskar jag att IKEA kunde haft ett ritsystem där man bara kunde ta en bild pa önskat rum att inreda och sen genom produkterna pa deras hemsida kunna lägga in det i rummet och se exakt hur det kommer att se ut. När man är klar är det bara till att printa ut en inköpslista pa det man har lagt in. Perfekt! De skulle till och med kunna ha en manatlig tävling "Inred ditt drömrum" där vinnarna fick sitt rum. Nej, nu dagdrömmer jag igen. Men snart fyller jag ar och da har jag önskat mig presentkort pa IKEA. Det är dags för att göra en totalmakeover av mitt badrum. Har redan valt ut och drömt mig bort. Längtar tills det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin