Wow

Jag upplever nat idag som jag inte har varit med om pa väldigt länge. Träningsvärk. Igar fick jag hem mitt nya project, EA Sports Active 2. Herregud säger jag bara. För att inte köra nagra ursäkter körde jag igang direkt igar kväll, och började med ett tre veckors program, 4 pass i veckan à ca 20 minuter (tiden beror ju pa hur snabbt man kör igenom övningarna). Jag var fullkomligt slut bara efter uppvärmingen, haha. Otränad, snacka om! Men jag tog mig igenom det, och jag ska ta igen det, för kul är det, och 20 minuter, 4 dagar i veckan, det gar bara inte att ursäkta bort. Nerat ska det ga, än sa länge ligger jag pa -3.5 kilo, men hoppas nu pa lite snabbare resultat tillsammans med bättre kondis. Jag är taggad (sa länge jag inte försöker ställa mig upp eller böja mig fram, fniss). Jag ska na min egen malvikt, sa är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin