Söndag

Idag har vi varit iväg hela dagen pa familjefest, och det var faktiskt väldigt mycket trevligare än jag hade förväntat mig! Kan ocksa ha berott pa att jag undvek det som jag misstänkte skulle vara otrevligt och höll mig bland en massa trevliga saker istället. Barnen har haft jättekul, och Alex lekte en massa med sina sysslingar (det är sa det heter när det är kusinbarn väl?). Det mest intressanta var att se skillnad mellan barn och barn, en av sysslingarna var exakt jämngammal med Alex (+- nagra dagar, Lars är inte riktigt säker pa exakt när den andra är född). Jag säger inte mycket annat än att jag är stolt över Alex, och att han är väldigt väldigt duktig pa väldigt manga saker.
Dock har jag haft tankarna även pa andra ställen idag, nanstans i min tonarstid fram och tillbaka har jag varit. Jag har gatt igenom minnen, skrattat och önskat mig tillbaka. Önskat att jag tog tag i människan redag da och sa ifran ordentligt. Som jag sa till Lars tidigare, jag kan inte sakna nan som jag inte har sett pa säkert 10 ar, men jag sörjer tonarsgrabben som jag älskade. Min fina vän, sov gott, och tack för alla ganger du fatt mig att skratta, torkat mina tarar och bara varit där för mig. Det finns sa manga minnen som jag kan dela med mig av, men istället lämnar jag dem privat i mina egna tankar, och förvarar dem nära mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin