Ok eller inte?

Idag är jag gräsänka, Lars är ute och äter middag. Sa mycket som han jobbar och sa länga dagar sa tycker jag absolut att han förtjänar det. Men, det kan bli lite för mycket av det goda. Jag fragade Lars om jag fick lov att fraga er, för att se om det är jag som överreagerar, och han bara garvade och tyckte jag skulle göra det. Han har alltsa middag idag, julmiddag nästa fredag, sen har han julmiddagar igen, 22 och 23 december. Ar det bara jag som tycker att det är lite för manga julmiddag, för att inte tala om lite väl tätt in pa julafton att vara borta bada kvällarna innan? Lars tycker att jag är löjlig eftersom han är ledig nagra dagar efter ju, men jag tycker ända, va fan, bada kvällarna innan julafton? Vad tycker ni?

Kommentarer
Liselotte
2011-11-16 klockan 21:49:12    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Nej, tycker jag inte att du gör, Jag tycker att han kan skippa middagen den 23:e iaf ;-). Det är ju uppesittarkvällen, hihi!

your husband
2011-11-18 klockan 20:23:34    URL: http://slory.ch/blog/

I think you should let him go to the dinner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin