I brist pa annat

Tycker att det är otroligt lustigt att se vilken scenskräck Isabella far safort hon märker att hon blir filmad, hehe. Annars babblar hon pa hela tiden.
Jag är fortfarande galet trött, och det blir en tidigt kväll idag igen. Kanske aldern som gör det, imorgon är det ju trots allt 1 december och jag gar in i min sista vecka som ung. Sen joinar även jag andra sidan, äntligen, fniss.
Tycker att det är otroligt lustigt att se vilken scenskräck Isabella far safort hon märker att hon blir filmad, hehe. Annars babblar hon pa hela tiden.
Jag är fortfarande galet trött, och det blir en tidigt kväll idag igen. Kanske aldern som gör det, imorgon är det ju trots allt 1 december och jag gar in i min sista vecka som ung. Sen joinar även jag andra sidan, äntligen, fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin