Alexander

Jag vet inte vad det är med Alex just nu. Det enda jag vet är att vi har fatt nog, bade jag och Lars men även Isabella, Han beter sig pa ett sant sätt att man ibland nästan blir helt chockad och stannar upp och undrar liksom hur i helvete tänkte han där egentligen? Samtidigt kan det ju inte vara kul för honom heller att det är sa mycket irritation hela tiden? Han borde ju tänka efter varför kanske. Varje morgon när jag vaknar önskar jag mig bara sa mycket talamod att jag orkar mig igenom dagen. Efter ungefär 2 timmar är dagens talamod ranson borta. Det är verkligen KONSTANT nat skit han gör. Och inte smagrejer heller, sant har jag liksom lärt mig att se undan. Men igar när han kissade Isabella i ansiktet, i ren illvilja, da gick han sa för langt att gränsen ligger flera mil bakom honom pa vad som är ok!

Det är ocksa detta som gör att jag inte har sa mycket tid att blogga. Det gar inte att ha Alex och Isabella i samma rum utan att han är pa och puttar omkull henne, örfilar henne eller rycker saker ur händerna pa henne. Kul liv just nu? Inte det minsta....

Kommentarer
Anna
2011-11-01 klockan 18:46:31

Barnpsykolog. Helt ärligt. Ni behöver nya verktyg i erat föräldrarskap för att komma över denna period och stävja att hans betende inte eskalerar ännu mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin