Mindre stolt

Ar jag över Alexander för tillfället. Igar begav vi oss till hans favvislekplats, och han roade sig med att kasta sten pa de andra barnen, förstöra deras lekar, blockera dem i rutschbanan, ja han gjorde allt han bara kan göra. Han avslutade det med att fa för sig att hoppa fran gungan. Ansiktet nerat, rakt i stenar.

Helt seriöst sa har jag god lust att bara sätta madrasser pa väggarna och halla honom inne i nagra veckor (ar!) men nej det funkar nog inte det heller. Far helt enkelt inse att jag kommer att vara fullt graharig typ imorgon, och lära mig att leva med det, hehe.


Kommentarer
Jenny
2011-05-11 klockan 18:59:59

Han ser ju glad ut i alla fall...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin