Kort helg

Helgen som gatt har varit jobbig pa manga sätt och vis. Dels var Lars tvungen att jobba i Tyskland hela lördagen, och dels för andra händelser... Jag och Lars har pratat om det som har hänt mycket och ofta hela helgen, men fortfarande star vi som tva fragetecken med ett stort Varför i pannan. Denna världen vi lever i alltsa...

Nästa helg tar Lars dock ut kompledigt pa fredag, och pa mandag firar vi Nationaldag= ledig dag. Det blir alltsa en extra lang langhelg och det behövs. Pa lördag ska vi grilla med nagra vänner, och pa mandag kommer Lars mamma och Co hit, det kommer att bli sa bra sa! Och nästa vecka kommer mamma och pappa hit. Oooh vad vi längtar! Dock landar de väldigt sent, och jag klurar fram och tillbaka pa hur jag ska göra med Alex. Lata mamma och pappa väcka honom? Lata honom väcka dem morgonen efter? Men nu har jag nästan kommit fram till tredje alternativet, att lata Lars smsa mig när de är här, väcka Alex lite i förväg och sen lata mamma och pappa knacka pa dörren sa Alex kan öppna. Vet inte annars om allt blir lite för mycket för honom annars, för han längtar sa mycket! Igar var vi dessutom hemma hos Lars mamma pa kaffe och jag fragade om de  ville komma pa lunch när mamma och pappa är här. Nej, de hade helt andra planer och tyckte att vi skulle vandra i Alperna, ja idèerna sprutade, hehe. Far nog kolla med mamma och pappa vad dem vill ocksa, hehe!

I eftermiddag ska vi möta upp M och J för fika i stan. Längtar, ska bli sa skönt att prata med nan annan ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin