Idag har vi varit här

Detta är alltsa Luzern. Vi tog först en promenad inne i "stan" och jag fönstershoppade en del (Luzern är ju typisk turiststad, och har väldigt manga coola affärer". Sen tog vi kaffepaus pa Starbucks (seriöst, Macchiato caramel är det bästa som har hänt sen kaffe!). Efter kaffet tog vi en promenad runt sjön. Jag älskar Luzern, det är sa mysigt, fint, jag helt enkelt perfekt ställe att bara promenera pa. Synd bara att man inte kommer dit sa ofta, jag och Lars räknade att sist vi var där maste ha varit med Johanna, det vill säga ett tag sen! Därför tycker jag att hon verkligen far pallra sig hit snaaaart sa vi har en bra ursäkt att aka dit igen (hint hint! Fniss)


Kommentarer
Johanna
2011-01-17 klockan 08:39:22

Direkt när jag såg bilderna så blev jag helt till mig :) Det är definitivt en av de vackraste platserna jag har varit på!

Och den diskreta hinten gick fram Annika ;) Jag ska snart få tummen ur och och börja planera för en resa och då hittar vi nog snabbt ett datum som passar! <3

Johanna
2011-01-17 klockan 08:41:19

Haha, det ena verifieringsordet när jag skulle kommentera var Johannis :P

Jenny
2011-01-17 klockan 20:35:56

Haha! Jag var i Luzern i lördags!

Anonym
2011-01-17 klockan 21:48:43

Ja, precis nästan allt det där som du skriver i din kommentar sa jag förut till Mikael! Att det är bara att "gilla läget" och göra det bästa av det... ja, du fattar ;-) Men ändock, så är hans beteende en gåta för mig ibland.

Liselotte
2011-01-17 klockan 21:49:25    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Ja, nästan precis allt det där som du skriver sa jag förut till Mikael! Att det är bara att "gilla läget" och göra det bästa av det... ja, du fattar ;-) Men ändock, så är hans beteende en gåta för mig ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin