GnällfialottaLarson

Sen vi kom hem fran Sverige har Isabella varit allt annat än en rolig bebis. I Sverige var hon en perfekt lite docka, vet inte hur manga ganger jag fick höra att hon är sa snäll, sa tyst sa lugn och sa vidare. Sen kommer vi hem och hon är som en lite sr drake som spottar eld pa oss lite här och där. TIll och med Alex är trött pa henne och räcker ut tungan till henne. Inget har varit bra, hon vill inte vara pa golvet, hon vill inte bli buren pa, det är inte kul med leksaker, ja som sagt, verkligen inget duger. Men idag, idag tror jag att jag har hittat vad problemet är. Tand nummer 3 är ute! Det är en av framtänderna, sa jag hoppas hoppas verkligen att det är det som har spökat. Jag kan ta ganska mycket när det gäller mina barn när de är sjuka och sana saker, da kan man hämta energi fran de mest konstiga ställena. Men när det är bara att de "jävlas" da är det jobbigare att vara postiviv hela tiden. Hoppas nu att hon blir docksöt igen, och att det bara är tanden som har jävlats med oss!

(Exempel pa hur snabbt Isabella ändraar humör)


Kommentarer
Lilla H
2011-01-10 klockan 19:41:41    URL: http://haleyborg.blogg.se/

Ibland förvandlas de så man knappt känner igen dem. Min dotter blev sån när hon började dagis för hon var så utmattad efter dagis. Men med tiden vände det humöret och hon blev sitt soliga glada jag igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin