Torsdag

Tänkte börja med att säga att jag är trött, men nej det börjar bli uttjatat. Tänkte säga nat om nyar, men nej, jag är galet trött pa att läsa krönikor, arsredovisningar osv, sa jag tänker inte utsätta er för det heller, hehe.

Alex pratar mer och mer, man hör hur han upprepar allt man säger och gar runt och smapratar hela tiden för sig själv. Hans tyska later jättebra, engelskan likasa men herrejisses vilken brytning han har i svenskan, haha. Han later verkligen som en tysk som försöker prata svenska! Men det försvinner nog med tiden, hehe. Kul later det iallafall.

Idag har vi köpt en ny TV. Det var mest pa impuls egentligen, men nöjd är jag. Vet inte exakt storlek, 106 cm om jag inte minns helt fel, tror det kan vara en 42 tummare? Barnen är helt till sig, Alex kallar den för Gross titta (han blandar väldigt mycket svenska engelska och tyska).

Vi har rensat ut julpynt och annat trams och nu njuter jag mest av att ha en ren och utan en massa skit överallt lägenhet. Och ja, det är inte mycket annat som händer här just nu.

Kommentarer
Liselotte
2011-12-30 klockan 08:11:36    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Årskrönikor är ju roliga att läsa ju ;-). Du får skippa min blogg imorgon för då kommer det en sådan! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin