Mandag

Min mandag började med sovmorgon till nästan halv 9, det tackar vi för. Barnen har sovit jättegott hela natten, och nu hoppas jag verkligen att det fortsätter! I dryga 5 veckor har vi sovit riktigt daligt (Alex hosta som hallt oss vakna) men nu äntligen börjar den ge med sig. Det märks ocksa väldigt tydligt pa hans humör att han sover bättre, för han var varit världens goaste unge hela dagen! Just nu sitter han och leker högljutt pa hans rum (han har börjat leka med olika röster till olika saker) och Isabella tittar pa Phineas and Ferb. Om en stund beger vi oss till affären, och ikväll är det dags för träning. Imorgon har jag tandhygienist och pa onsdag sista tyskan för detta aret. Pa torsdag har Lars med största sannolikhet knasdag pa jobbet och kommer nog bara hem för att äta middag. Och i helgen är det kalas... Kan ju inte klaga pa att jag är uttrakad iallafall, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin