Lunch

Jag och barnen har precis ätit lunch (Lars är iväg pa kurs och kommer inte hem för lunch). Eftersom det är hans födelsedag imorgon passade jag pa att baka ut en brödmix som jag fick av barnens Grossmami i söndags, och gudarnas sa gott det blev!

 

Det var jättegott och barnen at med god aptit. Det var med stolthet som jag sag Alex sitta och doppa brödet i yoghurt, jag trodde det var min grej, hehe?

Efter att haft ösregn här hela morgonen hoppas jag pa lite finare väder i eftermiddag, det börjar spricka upp emellanat, men sen kommer det ett moln i vägen igen. I helgen säger min väderapp att det ska bli snö! Hoppas hoppas! Men annars beger vi oss till Alperna pa en dagsutflykt i mellandagarna- pulka ska akas detta aret!

Kommentarer
Madde
2011-12-14 klockan 22:54:01

Alles gueti zum Geburiii Larslii :-)

Lars
2011-12-15 klockan 23:44:46

Mhmmm... mercii... Das ii wär jetzt nid nötig gsi ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin