Kalas

Idag var det dags för kalas, trevligt som vanligt. Jag älskar att planera och fixa, men framför allt njuta av lugnet efterat, och spara undan alla fina minnen fran dagen. Dessutom tycker jag att det är viktigt att träffa familjen ofta, och inte typ 1 gang om aret (som det ju tyvärr blir med andra halvan av familjen). Jag fick en massa uppmuntran när det gällde vikt (ligger nu pa -5 kg pa 7 veckor) och det behövdes. Jag är väldigt självkritisk och hade kanske hoppats att det skulle trilla av mig, men uppenbarligen ska jag se det som att jag än sa länge har gjort ett bra jobb.

Jag tycker personligen inte att Barnen är sa värst lik mig, men mjo, det är dem kanske?



Min vackra Svärmor



Opa



Grosspapi, eller bara "Papi" som Isabella säger, hehe. Som hon har fjäskat in sig hos honom, hon satt nog i hans knä 99% av tiden, och verkligen hoppade in i famnen pa honom. Fast det tror jag inte alls att han har nat emot, hihi.



Grossmami och en liten del av Lars syster



Bättre bild pa Lars syster, hehe. Och det haret, love it!



Lars andra syster och hennes man. Ocksa dem som ska bli föräldrar i april.



Ena halvan av Lars tvillingsystrar



Lars Farbror, saväl som Gudfar


Lars faster (ingifta)



Barnens gammelfarmor. Gammelfarfar lyckades av nan anledning inte hamna pa bild?





Sist men inte minst- Älsklings kottarna!

Kommentarer
Jenny
2011-12-16 klockan 22:14:58

Finns det nåt du inte kan om du verkligen vill? Du kommer nå din målvikt no problema, det är jag övertygad om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin