Va tusan hände?

Jag har pa senaste tiden börjat undra vad som händer med hjärnan när man far en dotter. Missförsta mig nu inte, jag tycker inte att Isabella är mer speciell än Alex, jag hade även varit lika glad om det hade kommit en liten Oliver istället. Men sa fort jag gar genom en affär med kläder, sa poff säger det sa kommer jag ut med kläder. Och inte vilka som helst... Hello Kitty! Och det värsta är att det smittar! Lars kom hem idag pa lunch och fick se Isabella i sina nya Hello Kitty kläder. Och han höll pa att dö. Och det kryper fram ett typ "Kattfan är ganska söt ända.." (Kitty da alltsa, inte Isabella.).

 

 

 

 

Jag insag häromdagen att vi är nog gaanska lika varandra ända. Far be Lars ta bild pa oss alla nan dag sa man kan jämföra. Sorgligt ocksa att det var först idag som jag inser att jag har saa mycket fräknar?? Hihihi!

 

 

 

 


Kommentarer
mamma
2010-09-03 klockan 12:14:05

Gullungar! Saknar dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin