Mycket bättre

Idag mar Isabella jätte jättemycket bättre. Säg vad man vill, men jag har tva starka barn! Dessutom var natten inte alls jobbig sa som jag trodde, uppenbarligen hade bada tva sömn att ta igen. Alex sov pa sitt rum fram till 5:50, sen kom han in och myste med mig och gick sen upp med Lars lite efter 6. Isabella har sovit i princip hela natten lang, inget skirk eller nat liknande, och sov till 8:50. Nu sover hon en tuppis, men vaknar säkert snart.

Ser inte riktigt fram emot denna veckan, men det är bara till att bita ihop och göra det bästa. Lars kommer ju hem pa lunch pa onsdag iallafall, sa det är egentligen bara en heldag som han är borta. Sen pa fredag efter lunch kommer Svägerskan hit och haller mig sällskap nagra timmar, pa eftermiddagen ska vi till doktorn och Isabellas 6 manaders kontroll, sen beger vi oss hemat igen och äter middag tillsammans. Och efter det borde det inte vara manga minuter kvar tills Lars kommer hem igen.
Sen att han ska festa pa lördag, det unnar jag honom verkligen! Han är ju inte direkt en stor festprisse som är ute varje helg, sa de fa gangerna som det händer nat som han verkligen vill ga pa, da tycker jag absolut att han ska göra det. Aven om det krockar lite med kursen sa far det vara sa. Sen har han lovat att vara  hemma allra allra senast kl 12, hihi. Far se om han haller det, jag brukar bli bombaderad av sms fran hans kompisar när han är ute att de tvingade honom att ta en öl till osv osv osv, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin