What comes around

Goes around.
Och det fick Alex erfara idag. Han ville aka en san bil grej i affären, men jag hade inga mynt. Köpte en klubba till honom och far saklart 2 femmor tillbaka när jag behöver en tia, suck. Allafall, efter att ha handlat i mataffären sa fick jag min tia och Alex akte bilen glad i hagen. I nästa mataffär (det är inte riktigt sa komplicerat som det later, men vissa saker handlar jag pa Migros, andra pa Coop, hehe), sa ville Alex ha en klubba när vi star i kassan. Jag blir lagom förvanad och säger nej (han far typ en klubba i veckan, och definitivt inte tva klubbor pa en dag!). Men jag förstar fortfarande inte vart klubban har tagit vägen, för sa himla snabbt äter han inte dem. Börjar kolla pa golvet runt oss om han rakat tappa den, kollar under Isabellas filt, och när jag böjer mig fram och gör det sa hör jag ett misstänkt mmmm:ande fran Isabella. Först da lägger jag märke till att hon suger pa tummen, men tycker fortfarande att det kommer konstigt mycket dreggel ur munnen pa henne, för att inte tala om att hon ser sa himla nöjd ut. Da gar det upp ett ljus för mig! Och att fa ur klubban ur Klafingriga Bella, det var lättare sagt än gjort. Shit vilket grepp hon hade om den, stackars Alex kan inte ha haft en suck att säga till om när hon ryckte den ur handen pa honom. Men hon lär ju sig genom honom, och nu kanske han lär sig att inte halla pa att rycka alla leksaker ur händerna pa henne! Sen skällde jag lite pa henne, för det är inte ok att en inte ens 8 manaders bebis sitter och suger pa en klubba, hehe. (Chokladsas, det gar jag med pa, fniss)

Kommentarer
Fanny
2010-11-03 klockan 22:24:18    URL: http://fannyblombergs.blogg.se/

allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin