Daligt samvete

Idag, istället för att sitta och mysa med Isabella i fatöljen när Lars nattar Alex bestämde jag mig för att lägga henne i varan säng och se om hon somnar. Hon somnade nog till lite, men sen har hon vaknat till igen, och i en timme nu har hon legat ensam i sängen och bara sugit pa sin hand (det hörs ända in hit). Och jag far sa otroligt daligt samvete! Fastän hon ligger där ensam, helt tillfreds (hon gnäller inte, utan ligger bara och suger) sa känner jag mig jättehemsk som later henne ligga där ensam, suck. Men jag maste ju ända tillägga, att denna en timmen av ensamtid har varit guld värt... Men nu har jag fatt nog av abstinens, nu ska jag in där och kramas och mysa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin