Vagar man säga det högt?

Imorse vid 6 när jag vaknade och gick upp och kissade sa hittade Alex mig inne pa toaletten och han var pa ett underbart humör, sa vi bestämde oss för att lämna far och dotter kvar för sovmorgon och gick upp och började dagen. Sa gott har vi sovit inatt allihopa! Helt vansinnigt att det gar sa bra, vill gärna hoppas att det haller i sig, men är det nat jag har lärt mig med barn och sömn, sa är det att det hoppar fran dag till dag. Istället far man helt enkelt njuta av dessa dagarna. Men jag tycker fortfarande att det känns konstigt att man kan känna sig sa här utvilad sa snabbt.

Det enda riktigt jobbiga med Alexander just nu är att han har börjat nypa mig igen. Det gar inte med ord att förklara hur jäkla irriterande det är, och han vägrar lyssna när jag säger till honom. Med vägrar lyssna menar jag det ordagrant, han ställer sig och kör in fingrarna i öronen och säger ungefär blablabla. Sjukt irriterande! Det värsta är att han kommer med fingrarna och verkligen klämmer till i gäddhänget, suck! Vad ska man ta sig till liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin