Shoppat igar

Igar var vi som jag nämnde iväg och shoppade, och snacka om att jag blev gratfärdig när det enda som fanns i pyjamas väg till Isabella var tva rent hiskeliga, som vi var tvugna att köpa just för att hon verkligen behöver pyjamasar. Det var ett tvapack pa HM, den ena är sa rosa att man nästan far tarar i ögonen, med vita prickar, och den andra är med väldigt massa tramsiga rosa blommor. Jag kan helt ärligt säga att jag hade aldrig fatt för mig att köpa dem om det inte var absolut nödvändigt, och för Isabellas skull för att inte ge henne men för livet sa ska jag aldrig fota henne när hon har dem pa sig, haha.
Mer än det akte det hem 3 bodysar, 1 "jobbigset" och 3 par strumpor till Isabella, 2 linnen, 2 langärmade tröjor, ett par langbyxor och tva par kortbyxor och solglasögon till Alexander, harfärgning, solglasögon, 2 nattlinnen och 2 par linnen till mig. Till Lars akte det hem... absolut ingenting, stackare, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin