%(&ç=)&%(ç)&(%=

(Känsliga läsare varnas, det kan kommas att användas daligt sprak)

Efter Alexanders lunchtupplur sa bestämde vi oss för att ga till affären för att bland annat titta kort och jag ville kolla in lite dekorationer till Alexanders kalas (hittade DE dekorationerna som är sa perfekta att det är galet, med Micky Maus Wonderhaus, Alex absoluta favoritprogram!!!). Efter det var det bestämt att vi skulle ta en kaffe uppe i restaurangen. Lustigt nog, när vi star och betalar sa vänder jag mig om och där star Svärmor! Hon hade hälsat pa en av hennes praktikanter och lustigt nog gick in i samma affär som oss för att kolla in lite paskdekorationer, världen är bra liten ibland. Självklart bjöd vi med henne pa kaffe, so far so good.

Uppe pa restaurangen fanns det en lekhörn för barn, men en, uppenbarligen jättekul maskin. Ni vet san som man pekar pa sa malar den i en färg där man pekar med fingret? Alex tyckte självklart den var jättekul och var sa nöjd och glad. I ungefär 2 minuter... Sen kommer denna förbannade jävla äckliga skitunge äcklet, si sadär en 5 ar eller sa, och bara poff puttar bort Alexander, MITT BARN! fran stolen och sätter sig ner. Och vad tror ni mamman gör, den äckliga lilla (=%ç%&ç. Inte ett smack! Alexander, snäll som han är försökte ju leka med annat, men denna maskinen lockade hela tiden, och med jämna mellanrum kom han lite smaledsen till oss och pekade pa maskinen. Idiotmamman märkte det efter ett tag (ska tillägga att hon inte hade nan vigselring, I WONDER WHY) Hon gick och sa till sin son att han skulle lata andra barn leka med maskinen ocksa, och da far äckelbarnet värsta raseriutbrottet och skriker och har sig, men det funkade, för mamman fick bort honom fran maskinen. Glad i hagen kommer Alexander, med mig brevid sig och sätter sig vid maskinen. Fast, Alex hade svart att slappna av och tittade bakom ryggen hela tiden, och tur var väl det! Det tar fantamig inte mer än 1 minut eller sa förrän detta äckliga värdelösa monster pa jorden kommer, och SLAR bort Alexander fran stolen, sa pass att jag far FANGA honom i luften! Att säga att jag är/ var vansinnig är sa langt fran sanningen man kan komma. Bade Lars och Svärmor tittade pa mig och tyckte att det var dags att vi skulle bege oss hem, Lars trodde att jag skulle hoppa pa ungen, eller i bästa fall mamma (som för övrigt inte lyfte sitt feta arsle fran stolen en enda gang för att se vad hennes värdelösa äckel sysslade med).

Jag kan inte med ord förklara hur förbannad jag var pa dessa tva avskyvärda människor! Hade mina barn betett sig pa det sättet hade jag skämt ihjäl och framför allt bett om ursäkt a mina barn vägar, men mamman sa verkligen inte ett ord. Och snacka om att sakna uppfostran! Helt sjukt att man kan med att lata sitt barn bete sig pa det sättet!

Märks det att jag fortfarande har svart att släppa detta? För det värsta är Alexanders hemsk ansiktuttryck när sana saker händer, han är ju inte van vid att möta sana sma elaka monster, som tur är träffar vi ju oftast bara snälla barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin