Stackars liten

Isabella stackarn har snorat och hostat hela natten, usch vad det är jobbigt när man inte kan göra nat för att hjälpa henne. Hon har dock sovit igenom det sa hon har inte varit gnällig alls eller sa. Jag är fortfarande nästan rent chockad över hur bra hon sover. Jag lägger henne att sova lite innan 20 pa kvällen, sen vaknar hon antingen 03 eller 06 för mat, för att sen sova  vidare till runt 9-10 pa morgonen. Helt galet underbart!
Eftersom jag inte far ge henne hostmedicin (3 manader är uppenbarligen för ung alder för det) sa ska jag ut och leta te till henne idag som atminstone kanske lindrar lite. Jag vet att det ska finnas te för bebisar fran 1 vecka gamla, nu ska jag bara hitta det ocksa. Gar det inte med vanlig medicin far man helt enkelt ha lite fantasi!


Lilla gullefossingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin