Sommardepression

Ja, jag tror jag lider av det. Sommar är bara inte min arstid. Helt ärligt, jag hatar sommaren. Jag hatar att svettas, att brännas, att ha pa sig minimalt med kläder men ända halvt kollapsa, att inte orka göra nat, att känns tvang varenda jävla dag att man MASTE göra nat, bara för att "sommaren är kort".
Nej, tacka vet jag höst och vinter. Älskade höst! Jag kan känna det i ryggraden nu, kom igen, kom hit! Höstrusk och höst mys, levande ljus, mysiga koftor, att ga runt och smahuttra, att ta langa härliga skogspromenader, lukten av löv som ligger pa marken, ja listan kan göras oändlig. Smycka terasserna i härliga orangea höstfärger, chryssbollar, helt jäkla underbart!

Dessutom planerar vi en kort höstsemester. En väldigt kort, men ack sa underbart och välbehövlig. Nat att se fram emot. Nat som Alex kommer att älska. Nat som gör sa att jag känner lycka ända ner i lilltarna!


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin