Lycka är...

Att ha tva barn som sover gott brevid varandra och en mamma som haller pa att somna gott hon med.
Olycka är när man inser att man glömt kissa PRECIS när man haller pa att somna, och det inte finns annat att göra än att ga upp och inse att den chansen att ta en tuppis inte kommer tillbaka igen, hehe.

Naja, jag har atminstone en TYST stund här hemma, det är ocksa guld värt! Alex har varit lika knäpp idag som de senaste dagarna, han protesterar mot allt, bara för att. Ska vi duscha sa skriker han för att han inte vill, när jag väl far in honom skriker han för att han inte vill ut. Ska han sova skriker han för det, sen blir han skitsur en stund senare när han vaknar. Tittar han pa TV blir han skitsur pa den och byter kanal, för att nästa sekund bli sur för att han bytte kanal och inte kan fortsätta titta pa det han tittade pa. Eller klockrena idag när jag skulle lägga Isabella en stund, da kommer han med alla högljudda leksaker han kan hitta, springer runt hela tiden och skriker mamma mammma mammmaaa, för han ska ha dricka, han ska ha det och det och detta. När jag väl far Isabella att somna i oljudet, da gar han in och sätter sig tyst pa soffan och kollar pa TV, och stannar där tyst som en mus under hela hennes tuppis... UNGE!

Kommentarer
Evelina
2010-07-27 klockan 16:01:45    URL: http://happilyeverafter.se

Ja nä jag menar bara allmänt, den senaste tiden (inte bara de två inläggen) känns det som att du haft en så himla negativ ton i dina kommentarer. Men det är ju svårt att veta genom bara ord så då vet jag att det bara är missuppfattning från min sida! :-)



Evelina
2010-07-27 klockan 17:16:59    URL: http://happilyeverafter.se

Haha nä måhända att det inte varit ofta, men när du väl skrivit :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin