Äntligen har jag hittat dem

Tredje gangen gillt, japp det funkade denna gangen. Har haft sant bry med att hitta köksgardiner, men nu äntligen är jag nöjd!


Innan hade jag inte ens tänkt tanken pa blaa gardiner, men pa IKEA sa bara lag dem där och ropade pa mig. Och jag är verkligen helnöjd! Fast nu kommer en massa andra smadetaljer med, som att byta färg pa krukor och slänga in lite blaa detaljer i köket, hihi.

 

Som synes är ju disktrasan redan bla (lol) men jag skulle vilja kanske byta til blaa ljus i fönstret, blaa krukor, kanske bla/vita lampskärm, kanske nan servetthallare nanstans med blaa servetter... Ja jisses, det finns hur mycket som helst ju, hihi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin