Snart helg!

Snart är det fredag, wee! Imorgon blir det raclette till middag. Löngtar? Nej inte alls! Pa söndag kommer svärpäronen hit, da ska Lars laga anka. Dock är jag inte vidare förtjust i anka, sa för mig blir det kyckling istället, men jag klagar inte.
För övrigt har det varit en riktigt bra morgon, jag har städat och fixat och donat, alltid lika skönt att ha det gjort. Det börjar bli lite tungt att böja sig ner hela tiden och plocka saker pa golvet, men det gar nog ett tag till, hoppas jag iallafall. Jag, personligen vill gärna ha allt klart med städning och sa innan Lars kommer hem fran jobbet, da jag vill tillbringa sa mycket kvalitetstid med honom som möjligt (han jobbar ju ganska sent varje dag). Att ha honom komma hem fran jobbet och be honom tvätta dammsuga och sa vidare, nej inte alls min grej, jag hade nästan skämts ihjäl! Hellre tar jag lite foglossning än att lata dyrbara kvällstimmar ga till städning! Dessutom har jag ju hela dagen pa mig att städa, gör man det 5 minuter här 5 minuter där sa är det faktiskt inte sa illa.
Pa mandag är det dags för besök hos doktorn igen, tänk, det är typ max 2 besök kvar efter det, iiih! Tiden har äntligen börjat ticka pa lite snabbare. Varje dag när Lars kommer hem fran kobbet hälsar han först pa Alex (han har inte mycket val eftersom Alex kommer farandes genom halva lägenheten i ett glädjetjut). Sen kommer han till mig, lägger en hand pa magen och fragar hur Bella- bebisen mar. Behöver jag försöka förklara i ord hur lycklig jag är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin