Smaskens!

Det börjar sakta dra ihop sig till karneval, och vad innebär da det? Jo, karnevalskaka!!! Jag köpte hem ett paket igar, och jisses vad jag har saknat dem! Mums fillismarribabba! Tur att de bara finns under en kort period varje ar, annars hade man ju sett konstant gravid ut. Jag kom ocksa underfund med att det ligger i generna hos schweizare hur man äter dem utan att söla (de är väldigt krispiga med en massa florsocker pa). För när jag äter sa är det smulor och socker överallt, men bade Lars och Alexander lyckas äta dem nästintill perfekt.

Idag star det inte mycket pa schemat, jag fick precis kaffe levererat, sa om en liten stund ska jag avkalka kaffemaskinen sa att det blir extra gott kaffe! Köpte ett limited edition med kastanjesmak som jag är galet nyfiken pa!

I helgen kommer svärföräldrarna hit pa middag, och jag är sa sugen pa att göra chokladmousse. Men inte vilken som helst utan en som jag gjorde för 3 ar sedan, och som jag inte har kvar receptet pa... suck. Dock ficj ag det av Storasyster, kan man hoppas pa att HON har kvar det?

Kommentarer
Fru Evelina - Happily Ever After
2010-01-20 klockan 17:43:55    URL: http://happilyeverafter.se

vad skoj med karneval:)!



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin