Ingen rast ingen ro!

Igar var ungefär en halvt fruktansvärd dag. Alexander har verkligen älskat att vara i Sverige för att inte tala om uppmärksamhet hela tiden. Igar sa var han en riktig liten skitunge och betedde sig verkligen som jag vet inte vad. Lars kom hem och ville ungefär ga tillbaka till jobbet efter 30 minuter, haha. Det kommer väl förmodligen att ga över om bara ett par dagar, men det känns som att det kommer att vara laaanga sana. Sen är han ju van vid att ligga och mysa med mig hela nätterna i Sverige, sa inatt sa dög det endast att sova mellan mig och Lars, sa vi tre har legat halvvakna och sparkat pa varandra hela natten.

Bilder kommer, jag lovar, men som sagt, just nu är det back to rutiner som gäller först, illa kvickt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin