Bern nästa!

Vi har äntligen lyckats hitta en lucka i Lars schema, sa nästa vecka bär det av till Bern och svenska ambassaden.Ska bli skönt att äntligen fa mitt nya pass, för att sen nästa steg fa mitt nya uppehallstillstand. Ska ocksa passa pa att förnya Alex pass, det är ju gammalt namn i det med, men bade jag och Lars tänkte att det är smidigare att göra det när Bella Bebis är här, sa att hon far sitt pass samtidigt.

För tillfället ligger Alex och tupplurar, fast jag räknar med att han vaknar snart. Kan inte annat än att säga att jag njuter av tystnaden, eftersom han den senaste veckan har drabbats av mundiarrè och det enda jag hör dag ut och dag in är babbelbabbelbabbel. Lars försod inte riktigt vad jag menade förrän efter denna helgen eftersom hans öron ocksa höll pa att trilla av, haha.

Kommentarer
Liselotte
2010-01-26 klockan 19:10:49    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Haha, mundiarré ;) Man kan ju nästan tro att han är släkt med mig! Nej men, det är han ju! =)

24 år och snart pappa
2010-01-27 klockan 19:28:49    URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Hej. bra skrivit som kommentar som du skickade. Och det var snällt gjort att du kommenterade! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin