Minority report

Folk säger hela tiden att barn i en viss alder är busiga, de testar gränser och sa vidare. Men helt seriöst sa tror jag att Alex är ett riktigt specialfall, ungefär som Dennis. Hans grej just nu är som sagt att stänga dörrar och sen hitta pa bus, men ikväll är det bus overload om man säger sa. Han stänger dörren till kontoret, gar till badrummet, stänger dörren till badrummet, sen fyller han toalettstolen med shampoo, balsam och duschtval. Nu ska jag kanske inte klaga, för atminstone har jag en väldigt ren toalettstol. Men det värsta är att han vet att han gör fel, för när vi hämtar ut honom fran badrummet och skäller pa honom sa ställer han sig, sätter händerna för öronen och säger Blablabla. Ska man skratta eller ska man grata? Sen kan man ju inte skälla pa honom INNAN han faktiskt gjort nagot, sa hela kvällen har det blivit rännande fram och tillbaka till badrummet (som att vi liksom inte fattar hans planer när han stänger dörren till kontoret och springer fnittrande iväg?).

Men nu är det dags för Lars att bada honom, sa jag ska passa pa att ta en varm dusch, sen är det läggdags för Lillen och da ska jag passa pa att NJUTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin