Halvtid redan

Onsdag redan, helt galet vad tiden gar SNABBT (känns som att jag börjar upprepa mig pa den fronten). Om ett litet tag bär det av till doktorn, smidig som jag är hade jag gett fel tid till Lars med en timme, sa han fick skifta runt lite möten, för att sen inse att det är en timme senare sa han hade kunnat ta mötena. Det är rent pinsamt hur sär jag är i skallen för tillfället, men förhoppningsvis gar det över om ett tag, haha.

Alexander har börjat med att nypa mig i armarna igen, han tar ett ordentligt grepp i gäddahänget och sen klämmer han till av bara helvete. Det gör riktigt sjukt ont, och jag fattar inte hur jag ska fa honom att sluta. Det värsta är att han kör värsta Chuckie ljudeffekter till det. Det är väl hans "rätta" jag som kommer fram.

Kommentarer
Liselotte
2010-02-17 klockan 11:16:42    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Ja, visst blir man lite mer disträ? Jag glömde min almanacka borta på barnmorskemottagningen förut, skulle till läkaren där. Suck för bomull i skallen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin