Stolt morsa!

Idag var första gangen som vi gick till affären med Isabella i vagnen (I helgen gjorde vi om den till sittvagn för henne, och än sa länge älskar hon det! Fast jag var ända lite nervös eftersom hon är sa van vid sjalen, sover i den, och att ha Vilddjuret pa stabrada, när affären hela vägen är längs en väldigt trafikerad väg... Ja, jag var nervös! Men det gick skitbra, Isabella somnade, och enda gangen Alex hoppade av brädan var när han ville ha ett äpple i affären och när han ville plocka en blomma till mig. Idag är jag STOLT!


Jag vet, jag vet... Hon är världens sötaste!

 

 

 

 





Handen till vänster är med pa varenda bild...

 

 

Ja verkligen varenda bild, hehe. Men som synes har Lillasyster absolut inget emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin