Min inte fullt sa smarta son

Alex har fatt för sig att han ska gömma sig när han gör bus. Det senaste är att han klättrar upp och ställer sig i fönstret. Som tur är har vi järnpersienn pa utsidan, sa han kan absolut inte trilla ut (typiskt schweiziskt tror jag?).
Iallafall sa far han för sig att gömma sig, bakom fönstret när jag kommer in för att se vad han gör. Där star han, BAKOM FÖNSTERRUTAN och drar in magen sa mycket han kan, försöker halla sig för skratt (ni vet, sa att jag inte hittar honom sa lätt, suck) och verkligen trycker upp fönstret sa att hela hans ansikte trycks mot det. Sen star han där och nästan spricker av skratt, och tror att jag inte ser honom. Vet egentligen inte om jag ska skratta eller grata?

Kommentarer
Johanna
2010-08-30 klockan 22:28:34

Bild önskas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin