Grr!

Om man anmäler sig till en tyskakurs, med förutsättningarna 0 kunskap i tyska, varför ringer de och ger mig all info, pa tyska?? Uppenbarligen sa kan jag ju inte tyska! Blir skitförbannad, kursen ska börja ikväll, fram tills nagra minuter sedan hade jag inte fatt nan info alls, förutom ett email för flera veckor sen som sa att jag skulle fa all info 1 vecka innan kursstart. Kursen startar idag.
Nu har iallafall Lars ringt till dem, och kursen är flyttad 1 vecka (tack för infon!). Orsaken är att det var bara jag och 1 annan som hade anmält oss sa de skulle ställa in den. Nu är det tva till som har anmält sig, men de kommer inte till Schweiz förrän denna veckan. Därför är kursen flyttad... Jag tycker verkligen att detta verkar sa proffsigt och ser verkligen fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin