De senaste dagarna

Har det inte blivit jättemycket bloggande. Naja, för att vara helt ärlig har det inte blivit mycket alls av nat. Orsak: Alex. Jag orkar inte ens förklara eller ga in pa hur han har betett sig, men när kvällarna kommer känner jag mig helt tom, utmattad, orkeslös ja jag kan säga femtioelva andra ord. Jag hoppas hoppas verkligen att detta kommer att ga över snart, för jag orkar inte med honom mera. Raseriutbrotten han far är rent ut sagt sjuka och kommer av helt vansinniga anledningar. Idag till exempel när jag inte lät honom dricka ratt ägg som jag skulle pensla maten med. Ja, ni förstar da hur mina dagar ser ut. Utbrott, skrik, blod svett och tarar ungefär. Nu vill jag bara att det ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin