Dagens bästa

Idag har Alex bokstavligen talat en skruv lös. Japp, Storskiten lyckades svälja en skruv, mitt framför näsan pa mig, högt och ljudligt. Han verkligen visade att han svalde, sen blev han dock lite tarögd och röd i ansiktet, tror inte han räknade med att det skulle göra lite ont. Jag flög pa telefonen nojjig som tusan och fragade Lars om vi var tvugna att aka till akuten? Lars kollade upp det, och det enda är att om den inte är ute inom en vecka sa ska vi aka in för koll. Sa nu ska vi rota bajs i en vecka, kul!
Iallafall sa bestämde jag mig att goggla lite och se om jag hittade lite mer info, men de mesta jag hittade sa samma sak, de kommer ut den normala vägen. Jag lyckades ocksa trilla över det mest korkade, ja jag vet inte vad jag ska kalla det. En mamma som fragade om det var livsfara för henne barn att han hade svalt en tand. Problemet var nämligen att det var en mjölktand och han är mjölkallergiker.... HERREGUD. Kan man verkligen vara sa korkad? Ar det möjligt? Lars höll pa att dö av garv när jag berättade för honom, och sen hade han berättat vidare det pa jobbet och de skrattade lika gott (sprid ryktet om hur smarta vi är i Sverige liksom!). En av hans kollegor hade ifragasatt varför hon inte nojjade pa att det faktiskt växte mjölktänder i munnen pa honom ocksa. Borde han inte ha fatt allergiska utslag även da (hahaha, Lars kollegor är ganska lustiga).

Kommentarer
mamma
2010-08-26 klockan 19:41:48

Åh, vad jag skrattade! Skrattar. Jag kommer nog att vakna inatt och börja garva. Måste förvarna pappa. Men om jag berättar för honom, kommer vi nog att skratta tillsamans . Ha, ha, ha, dagens bästa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin