Hipp hipp hurra!

För idag fyller Alexander 2 ar! Nu firade vi ju det största igar, men självklart har jag och Lars nagra paket kvar att ge honom, och till middag star det pasta pa menyn, Alexanders absoluta favvis! Frukosten bestod av Festis och knäckebröd. Knäckebröd för att det ocksa är en favorit, inte för att vi är sa fattiga, haha.

Kalaset igar var jättelyckat, och det som gjorde mig gladast var att faktiskt varenda en som vi hade bjudit in kom, inklusive pojkvänner. Det värmer att se alla vara sa tagna av Alexander, och det märks att han är verkligen älskad av familjen!




Att blasa ut ljuset var jättekul, och vi tände det manga ganger, hihi.




Paketöppning var jättekul, och Alexander fick en massa kul. Skottkärran som man ser där bakom honom var dock en klar favorit, och den sprang han runt med större delen av dagen.




En del av familjen samlad.




Isabella fick ocksa en massa presenter, däribland ett babygym som hon verkligent tyckte om...




... fast sen kom Alexander och störde henne och da var det inte alls lika kul längre.

Allt som allt var det en väldigt lyckad dag, som avslutades med att jag la Alexander för första gangen att sova ensam pa sitt rum! Det gick jättebra att natta honom, han var lite nervös, men somnade snabbt. Klockan var 0:47 när han vaknade till och kom in och la sig brevid mig, men det tycker jag är helt ok första natten! Nu ska vi bara fortsätta, han är en STOR pojke nu ju, min lilla älskling!

Kommentarer
Fru Evelina
2010-04-12 klockan 10:14:05    URL: http://happilyeverafter.se

ja det är klart! men elion är ingen som är gnällig flera dagar i sträck... förrutom när det varit dags för dessa utvecklingssprång, så den stämmer verkligen på honom =).



grattis till stora killen i efterskott!



kram

Malin - mamma till Leia
2010-04-15 klockan 17:10:44    URL: http://leiaochmamma.blogg.se/

Oj vilken arg liten dam =) hon vill väl ha sin grejer ifred redan från början. Hihi!

Asbjornalvilde
2011-07-14 klockan 07:13:24    URL: http://asbjornalvilde.blogyd.com

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin