Karlar och bakning

Idag bakade jag jättesmarriga nästan kärleksmums. Jag säger nästan, eftersom det var vita sana.
Iallafall, mitt i bakningen papekade jag för Lars att jag tror att han tycker om dem eftersom de nog inte är sa söta, pa grund av att det inte var nat vaniljsocker i smeten. Förskräckt tittar han pa mig och säger, men du har väl atminstone bakpulver i??
Jag var lite nyfiken pa vad bakpulver och vaniljsocker har gemensamt, och fragade. Svaret var att det är ju typ samma sak eftersom de har nästan samma förpacking. Karlar säger jag bara! Han blev lite sma sur när jag sa att din oung har väl ungefär samma förpackning som varan granne, men inte tusan tycker jag att dem är ungefär samma sak för det? Jag tror inte riktigt han uppskattade min jämförelse och pastod att jag är sjuk i huvet. Det är faktiskt han med da som tror att bakpulver och vaniljsocker är ungefär samma sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin