Helgen

I lördags var vi ju som sagt pa grillfest i Frankrike, och visst var det mysigt, men maten var kanske en lite besvikelse. Jättegott, men inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Var en otroligt fruktansvärt irriterande mamma där, men en ung(jävel) som var nagra manader äldre än Alex. Och hon lät inte alex komma nära ungen och sa fort han gjorde det och ville pilla och känna efter sa skällde hon pa honom! fast jag fick känslan av att hon njöt av att skälla pa allt och alla, för hennes stackars man fick sig nagra omgangar han med. Var väldigt nära att säga ett par väl valda ord till henne manga manga ganger, eller visa med handflatan vad jag tyckte om denna ragatan!

Annars var det som sagt trevligt, vi kom hem runt midnatt med en väldigt väldigt trött Alexander, sa igar blev det inte mycket mer än att bara slappa och slappa lite mera!

Denna veckan ska Lars jobba nattskift, galning. I princip sa gar han till jobbet som vanligt, kommer hem och äter middag och busar lite med Alex, hjälper till att natta honom och sen gar han och jobbar hela natten. Hoppas bara att han far fram resultaten han vill ha (de gör experiment, därav att han vill vara där). Det innebär dock att han tar komp dagen efter och da ska vi aka och titta pa ett par skor till mig (har spanat in ett par Puma). Pa lördag bär det av till Basel och en massa shopping. vi ringde farmor och farfar igar och sa att om de ville sa kunde vi lämna Alexander där (fint vi vände pa det va, haha) och självklart ville dem det. Men helt ärligt sa känns det som att han har mycket mycket roligare hos farmor och farfar än att ga pa shoppingcenter!

Kommentarer
Madde
2009-09-28 klockan 18:20:01    URL: http://geekosaurus.se

Jag tror också han har mycket roligare hos farmor och farfar.. Han är ju trots allt man (pojke). Ska du inte lämna Lars där också? Fast det är klart, det är ju han som betalar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin