Ovanligt?

Idag är det torsdag, och jag känner inte direkt att jag behöver papeka vart vi ska idag, det borde sitta i ryggmärgen pa er alla vad vi göra pa torsdagar! Idag ska det införskaffas glögg, pepparkakshus, ska även se om de har en liten vit orkidè (förra gangen hade de bara stoooora). Det kommer ocksa att trilla i lite nya lakan och en massa härliga ljus! Och in i magen kommer det med all säkerhet att trilla in en och annan köttbulle, hihi!

Imorgon ska Lars pa julmiddag/ julfest. Ar det inte konstigt att jag utan "problem" kunde klara mig utan honom i 4 veckor när han hade armé, men att nu känns en kväll som världens undergang? Lustigt vad dem hormonerna kan spöka till det för en.

Kommentarer
Jenny
2009-11-19 klockan 15:07:57

Finns det en speciell kassa reserverad till dig varje torsdag på IKEA?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin