Bröllopsfrisyr

Haret inför bröllopet blev väl kanske inte riktigt som planerat... (och det är ända en underdrift!)
Jag förväntade mig söta korkskruvar typ a'la Scarlet O' Hara eller sa. Resultatet blev lite annorlunda.

Steg 1



Börja redan kvällen innan med att lata ett offer (i mitt fall min kära syster) tillbringa nagra timmar med att slänga i en massa foliepapper i haret. Förväntat resultat: Scarlet


Steg 2




Börja panika när det är ca 15 minuter kvar till bröllopsceremonin och du inser att resultatet är nat helt annat än det du önskade, och lockarna (om man nu överhuvudtaget kan kalla det) inte ens gar att borsta ut, utan haret snarare ser ut som ett burr. Gör allt detta samtidigt som du gapskrattar, mestadels i halv panik.


Steg 3




Tack vare en del stök, bök och en underbar syster, blir resultatet mycket bättre än förväntat, och inte alls sa farligt som det sag ut att bli!




Kommentarer
Fru Evelina
2009-03-31 klockan 20:12:02    URL: http://evelinas.blogg.se/

haha ne slutresultatet blev ju jättefint =)

Jenny
2009-04-01 klockan 16:38:40

Haha, vad lustigt för det första jag tänkte på när jag såg bröllopsfotot var hur fin du var i håret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin