Gäsp!

Fy tusan vad jag är trött idag. Svärmor och svärfar ringde och ville komma pa besök, de hade saknat Alexander när de var pa semester. Sana dagar saknar jag mina egna föräldrar, att dem liksom inte kan ringa och spontanbesöka pa samma sätt. A andra sidan kan man inte tänka sa heller, för hade jag inte bott i Schweiz sa hade det ju inte funnits nan Alexander och Co ända.

Lars och Alexander är ute pa promenad, sa jag ska passa pa att lägga mig ner och vila en stund. Det behövs, men det är inte ofta det finns tid. Maste nog ta och hitta mer tid till sant nanstans.











Lite bilder fran varan promenad tidigare idag. Understa bilden är fran vänster varat köksfönster, sen lilla altanen i anslutan till köket, sen fönstret till Alexanders rum längst till höger.

Kommentarer
Madeleine [geekosaurus]
2009-07-19 klockan 19:48:37

Åh ni har fått lite grönt!

Jenny
2009-07-20 klockan 14:41:37

Coolt att man ser dig i altanfönstret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin