Jag är luddig....

Eftersom mina postiva tankar uppenbarligen inte funkar pa andra än mig maste jag klargöra en sak... Hihi. Lars AR hemma, han har inte akt nanstans... än! (Jag har fatt mer än en fraga om detta!)

Pa mandag, alltsa 26 februari börjar hans arme period. Vad jag menade med mitt förra inlägg är att om en vecka kommer Lars hem imorgon, det vill säga, da har han gjort sin första vecka (och 3 to go).

Men jag haller mig till mina positiva tankar, och säger, tiden gar förhoppningsvis fort. Dessutom har vi idag fylld i de sista papprena inför bröllopet, med varat önskemal om datum (nu far vi bara se om de godkänner det, om de har tid och sa). Vi har valt ut ringar, fran Sverige, jag har pratat med företaget och de kan skicka hit dem om vi betalar med kreditkort, men nu funderar vi lite pa om jag ska köpa med dem hem när jag ända är i Sverige, eftersom butiken ligger i Angelholm. Men jag vet inte om jag vill ha det ansvaret pa mig... hihi. Vi far se vad som händer helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin