Jag är kär!

Jag har hittat DEN vigselringen. Ok, i ärlighetens namn har jag hittat 2.... Den enda fran en affär i Sverige, och den jag hittat idag är fran Schweiz. Den senaste är verkligen wow, vill ha, men priset mellan 1 och 2 ligger pa ca 15000 kronor... haha. Sa det är liiiite prisskillnad pa dem. Men det är som Lars säger, man gifter sig bara en gang. Räknar man da med att vi är gifta i runt 60 ar sa blir det inte sa dyrt, per ar alltsa. Hade min hjärna funkat hade jag kunnat säga exakt hur dyrt per ar, men palla! Nu hoppas jag bara att Lars tycker dem är alldeles totalt tjusiga han med. För huvudsaken i slutändan är ju att vi hittar ett par som vi bada älskar.

Kommentarer
Jenny
2009-01-28 klockan 09:16:20    URL: http://www.jennyochris.blogspot.com

Jag tycker du ska ta den billigaste... eller varför inte göra en i papier maché? Haha, nej ta den som är finast!

Fru Evelina
2009-02-03 klockan 19:08:36    URL: http://evelinas.blogg.se/

vad spännande! hur ser de ut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin