Inte bara min pojkvän...

Lars är inte bara min pojkvän, han är far till mitt barn, min själsfrände, och inte minst av allt, min allra bästa vän.
Har ett bra exempel pa det igar när jag satt och filade naglarna och fragade honom om han vet var jag kan köpa ett bra vitaminlack. Han tittade pa mig som att jag var en alien, men för mig var det ju helt naturligt att fraga min bästa vän om det. Bara kanske inte denna bästa vännen.

Jag kommer att sakna honom sa otroligt mycket nu den kommande tiden, men vi ska klara detta jag och Alexander. Och när det är över har vi sa mycket kul att se framemot, bröllop, 1ars kalas, flytta, ja hur mycket som helst pa bara en kort tid.

För övrigt har vi skickat in alla papper angaende bröllopet och nu väntar vi bara pa att fa datumet godkänt... Spännande!

Kommentarer
Jenny
2009-01-25 klockan 21:59:48

Jag trodde satan ta mig att ni hade gift er i helgen nær jag såg titeln på ditt inlægg!!!



Usch vad jobbigt att han ska ivæg, men precis som du skriver så har ni så jættemycket skojsigt att se fram emot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin