Utmaning

Jag har blivit utmanad av Madde

Regler:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana några personer i slutet av ditt inlägg, om du vill.
4. Kommentera hos personerna som du utmanat.


MINA SANNINGAR

1. Att flytta till Schweiz är det mest skrämmande jag har gjort i hela_mitt_liv.

2. Jag har värsta skräcken att Alexander ska sätta i halsen och verkligen ga bort framför mina ögon för att jag inte vet hur jag ska fa ut vad han har i halsen. Därför dammsuger jag ocksa varje dag för att verkligen försäkra mig om att det inte finns nat smatt pa golvet som han kan stoppa i munnen.

3. Som mest har jag köpt storlek 52 i byxor, det var i december 2006. Nu, 2 ar senare har jag storlek 42-44, och da har jag ända varit gravid.

4. Aven om det later sa otroligt klicheartat, sa insag jag inte vad kärlek är förrän jag fick familj, och att se Lars titta pa sin son för första gangen. Det gar inte att förklara med ord.

5. När Martti gjorde slut med mig efter 6 ar grät jag. Men inte för att jag var ledsen utan för att jag var sa otroligt lättad över att nan av oss äntligen fick modet att avsluta nat vi skulle ha avslutat flera ar tidigare.

6. Varje dag undrar jag om jag kommer att pinsam för Alexander när han bli äldre för att jag är hans konstiga svenska mamma som inte kan alla latar för barn eller vad olika barnprogram heter som gick pa TV för 10 ar sen.

7. Jag har otroligt daligt självförtroende när det gäller att laga mat och tror ofta att Lars säger att det är gott bara för att inte göra mig ledsen.


Jag utmanar Jenny



Kommentarer
Fru Evelina
2009-02-03 klockan 19:06:51    URL: http://evelinas.blogg.se/

vad kul att läsa!

du var grymt modig som flyttade till ett annat land! var du tillsammans med lars då eller träffades ni där?

bra jobbat med viktminskningen också!!!



kram

Jenny
2009-02-05 klockan 14:39:21

Fääääääääärdig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin